dimecres, 2 de maig del 2007

L'ESTENEDOR

Programa de ràdio interactiu, realitzat per els alumnes de l'aula d'acollida de l'IES Antoni Cumella.
Notícies de l'Antoni Cumella, de Granollers i del territori de parla catalana en general, amb enquestes, debats i tot això embolicat en un pot petit de 5 minuts.



Continguts d'aquesta emissió:

-el blog de l'aula d'acollida, ha estat inclòs al calaix 9 de laCalaixera.cat.
-els xics de Granollers conviden als nouvinguts a un curs per aprendre a fer castells.
-Enquesta per saber com coneixem Catalunya.
-la pregunta:
Perquè creus que els jugadors nouvinguts a un club tan català com el F.C.Barcelona, en un any no facin ni l'intent de parlar català?
Pots deixar la teva opinió sobre aquest tema al bloc.

Feu-nos arribar els vostres comentaris i suggeriments de temes per a propers programes.

Moltes gràcies per la vostra atenció. Esperem us hagi agradat i en volgueu ser els propers protagonistes.

SIGNAT
Els veïns del terrat de l'aula.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

aquest programa me ha grada molt i al seguen programa jo vull participar.

la resporta a la prgunta:
estos jugador no vull aprende catalán perque la gent le parla en castellano.

Anònim ha dit...

El radio ens parecido molt bé i per el seguent jo vull participar.
Jo parlo catalá i fa sis mesos que estic a qui.

Per que els jugadors del barça no apernden catalá.
Perque solament els inporta guanyar els diners i jugar.

Anònim ha dit...

referent a la pregunta perque el 90%parla castellano i el 10% parla català perque com són tan estrelles no respectan el lloc.

Anònim ha dit...

me a parecido mui vien porque me gustaria participar en algun programa i aprender mas del catalan en el programa de hoi dia me a parecido mui vien lo que llo entendi del programa que el plato favorito es el ayun con tomate i el pan de payes

Anònim ha dit...

aquest programa meagrada mult i al seguen yopartisipare.

Anònim ha dit...

primer de tot felicitats a tots.
Pel següent programa hem de millorar el so però això està fet.
ànims i a fer ràdio tothom.

Anònim ha dit...

hola soc el Franklin i m'agradat molt el programa,jo crec està bè que penjem programas aihin,perque ens ajuda a aprendre català mès rapidam-
ent i a escriure .Tots estaem molt contents per nostre programa, i ens agradaria participar en uns altres programes .
La meva opiniò sobre els jugadors estranjers de futbol seria : que por lo mengs intenten aprendre el català
per que la gent les estime mès.

Anònim ha dit...

Esta bé pero li falta una mica de practica i una mica mes alt cuan parla.
A mi no m'agrada tant les coses de radios

Anònim ha dit...

¿que pasa la catalunya parar c atala no parar de castellano?¿La tu fem la classe esta morbé que pasa la meu classe de alumnas no magra tu?

a.hübner ha dit...

Moltes felicitats a tothom (a tots aquells que l'heu fet possible i a tots aquells que ja voleu participar en el proper).

Com a oient, no cal dir que ja estic esperant amb candeletes la propera emissió. Bé, només una petita petició, per tal que pogueu mantenir als vostres oients per molt i molt de temps: "Si us plau baixeu una mica el volum de la música... " Gràcies!!!